zákaznická linka: 235 350 350 info@fineeshop.cz

EET účtenka

01 03 2017

Štítky: on-line manuál

Novinkou spojenou s EET je tzv. EET účtenka, která obsahuje záznam o evidenci platby. V článku se dozvíte, kde EET účtenku najdete, kdy dochází k záznamu o evidenci platby, jak postupovat při tvorbě faktur a také jak platbu stornovat. Podle způsobu platby je postup rozdělený na:

  • Platbu kartou online
  • Ostatní varianty platby (nejčastěji hotovostní platby při osobním odběru zboží)

 

Platba kartou online

 

  1. V okamžiku těsně před zaplacením zákazníka kartou se vytvoří EET záznam o platbě
  2. Záznam si můžete prohlédnout v detailu objednávky – tabulka „Účtenka EET
  3. Po kontrole v administraci platební brány, jestli zákazník zaplatil, vytvoříte fakturu
  4. V detailu faktury opět vidíte informaci o EET – tabulka „Účtenka EET
  5. Fakturu zašlete zákazníkovi nebo si ji můžete vygenerovat do PDF a následně vytisknout a přiložit k objednávce – tato faktura obsahuje EET náležitosti.

 

Informacni oznámení

  Účtenka EET se zaevidovanou platbou

Stornování EET

 

Pokud se stane, že se vám u objednávky vytvořil EET záznam, ale platba na platební bráně neproběhla, musíte platbu stornovat:

  1. Otevřete si detail objednávky
  2. V tabulce „Účtenka EET“ klikněte na tlačítko stornovat účtenku
  3. Vytvoří se vám nový záznam s mínusovou částkou – tímto krokem došlo ke stornování EET záznamu.

 

Informacni oznámení

 Účtenka EET se stornovanou platbou

 

Ostatní varianty platby

 

  1. Vytvořte k objednávce fakturu
  2. V detailu faktury vidíte informaci o EET – tabulka „Účtenka EET
  3. Fakturu zašlete zákazníkovi nebo si ji můžete vygenerovat do PDF – tato faktura obsahuje EET náležitosti.

 

Stornování EET

 

Pokud nastane situace, že musíte fakturu zrušit – např. zákazník zjistil, že nemá na zaplacení v hotovosti, tak je nutné platbu stornovat:

  1. Otevřete si detail faktury
  2. V tabulce „Účtenka EET“ klikněte na tlačítko Stornovat účtenku
  3. Vytvoří se vám nový záznam s mínusovou částkou – tímto krokem došlo ke stornování EET záznamu.

 

Na faktuře nevidím EET kódy:

 

  1. Podívejte se na detail faktury v administraci – pokud v je v detailu tabulka „Účtenka EET“ se záznamem o evidenci, ale na vygenerované faktuře se neobjeví, tak nás kontaktujte
  2. Pokud v detailu faktury není tabulka Účtenka EET“, tak:

• Zkontrolujte jestli máte v Nastavení - EET - aktivované EET (stav spuštění „fajfka“)

• Zkontrolujte jestli máte u fakturovaného typu platby zapnuté EET

• Pokud máte aktivované EET a zároveň máte i zapnutou platbu k evidování EET, tak nás kontaktujte

 

V případě problémů s EET nás kontaktujte na emailové adrese: eet@fineeshop.cz