Jak integrovat reCAPTCHA na eshop
Omezte velké množství spamu ve vaší e-mailové schránce. reCAPTCHA je bezplatná služba, která chrání vaše webové stránky před spamem a zneužíváním.
Omezte velké množství spamu ve vaší e-mailové schránce. reCAPTCHA je bezplatná služba, která chrání vaše webové stránky před spamem a zneužíváním.
Spravuje váš e-shop tým lidí? Nastavte konkrétním osobám konkrétní práva pomocí funkce Uživatelské účty.
Vrhněte se spolu s námi do nastavení e-shopu podle GDPR. Zde najdete jednoduchý návod, jak na to.
Obchodní podmínky podle GDPR vyžadují individuální úpravu z Vaší strany. Co zkontrolovat a na co si dát pozor?
Vytvořili jsme pro vás několik balíčků, které vám usnadní plnění povinností plynoucích z GDPR.
GDPR neboli Obecné nařízení o ochraně osobních údajů je nová legislativa EU, která se bude týkat všech firem, institucí a jednotlivců, kteří zpracovávají osobní data uživatelů.
Pro zkvalitnění a zefektivnění komunikce mezi vámi a naší zákaznickou linkou spouštíme novinku v podobě helpdesku v administraci eshopu
V eshopu najdete novou fuknci Zoom produktového obrázku. Funkce umožňuje zákazníkům zvětšit část produktového obrázku...
Inspirujte se příběhem paní Milady a využijte i vy funkci Expertní doprava, která usnadní život vám i vašim zákazníkům
Funkce Expertní doprava využívá kombinaci modulů Velikost a Váha zásilky - více o jejím nastavení zjistíte v tomto článku
Modul Velikosti zásilek umožňuje individuální nastavení sazby za dopravu. Jak na to, zjistíte v dnešním článku ...
Heuréka.cz letos organizuje již šestý ročník akce Den dopravy zdarma. Zapojte se také ...
Nově můžete zákazníky informovat o změně stavu objednávky pomocí SMS ...
Praktická funkce Obrázkové kategorie usnadní vašim zákazníkům orientaci v eshopu
Již nyní se některé e-shopy předhání a nabízí svým zákazníkům předvánoční slevy ve stylu Black Friday. Nezůstávejte pozadu...
Stáhněte si eBook Jednoduchý průvodce eshopem, kde zjistíte vše o základních funkcích eshopu ...
Víte, jak fungují karty na Facebooku a jaké výhody vám přináší? V tomto článku zjistíte, jak naplno využít potenciál vaší firemní facebookové stránky.
Také milujete Instagram? Pak vás jistě potěší novinka v podobě propojení eshopu s touto sociální sítí.
PayPal je globální platební platforma, která umožňuje převody peněz mezi jednotlivými PayPal účty. Návod na aktivaci PayPal najdete zde...
Novinkou v eshopu je pop-up, neboli vyskakovací okno. Informujte zákazníky o všem, co je důležité vědět...
Jste-li plátci DPH, pak by vám neměla uniknout další novinka a sice možnost dvojího zobrazení cen - s DPH i bez něj. Mimo to vám ukážeme i kompletní nastavení DPH pro plátce
Nový modul s názvem Variabilní kategorie vám umožní uspořádat si kategorie vašeho eshopu přesně tak, jak to vyhovuje vašim potřebám.
Párování produktů na Heureka.cz nemusí být věda. Využijte funkci "Kategorizace Heureka", která zajistí kompatibilitu v propojení produktů do kategorií Heureka
Nezapomínejte na informační oznámení. Vyhnete se pokutě. Neumístění informačního oznámení je hned druhým nejčastějším pochybením prodejců ...
Zjistěte, kdy a jak dochází k evidenci plateb, nebo jak stornovat EET platbu ...
Zítřejším dnem startuje povinnost elektronické evidence tržeb v maloobchodu. Jste EET ready?
Druhá vlna EET, která startuje 1. března 2017, přináší povinost elektronické evidence tržeb v maloobchodu. Tato povinnost se týká i internetových obchodů. Jaké platby je nutné evidovat?
Časově omezené slevy na vybrané druhy zboží. To přesně se skrývá pod funkcí Akční nabídky. Funkci nastavíte velmi jednoduše...
Black Friday je svátkem pro všechny nakupující. Využijte tuto nákupní horečku ke zvýšení prodejů ve vašem eshopu.
Podívejte se na videonávod, jak snadno a rychle propojíte svůj FineEshop se službou Zásilkovny a Uloženky.
Kdo bloguje, ten boduje. Alespoň z pohledu vyhledávačů, kteří právě takovou aktivitu dokáží ocenit.
Velmi často se v nabídce eshopů objevuje stejné zboží v různých variantách (např. různé barvy, velikosti, atd). V tomto článku si ukážeme několik způsobů, kterými je možné řešit varianty zboží a jejich napojení na sklad.
Zapomeňte na automatické překlady, které bývají často nesrozumitelné a přeložte si eshop tak, jak potřebujete. Funkce Podpora více jazyků vám nabízí možnost profesionálního překladu pro celý eshop i administraci ...
Provozovatelé eshopů mají povinnost nejpozději od 1. května 2016 upravit obchodní podmínky podle nově platné novely zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Pokud jste tak ještě neučinili, aktualizujte si své obchodní podmínky ještě teď.
FineEshop nabízí v současné době 8 šablon v několika barevných variantách. Šablony jsou plně responzivní a fungují tak skvěle i v tabletu či mobilním telefonu. Zde je malé představení jednotlivých šablon ...
Práci s eshopem začněte výběrem šablony. Od šablony se odvíjí velikosti obrázků a rozložení produktů na stránce, proto si její výběr dobře rozmyslete. Průvodce výběrem šablony nejde zde.
TECH ONE je pokroková, flexibilní šablona pro váš eshop. Šablona se, jak název napovídá, nese ve stylu moderních technologií a nabízí celou řadu variabilních prvků a vylepšení
Různý materiál za různé ceny, nebo třeba příplatek za nadměrné velikosti oblečení - to vše vám umožní rozšířený modul Skladu s funkcí Varianty produktů s rozdílnou cenou ...
Jak vyřešit krizovou situaci a přitom si zachovat chladnou hlavu?
Chystáte velkou úpravu nebo zatím není váš eshop ve stavu vhodném k spuštění? Pak je tu pro vás funkce Servisní stránka, která skryje eshop ve chvíli, kdy nechcete aby byl veřejně přístupný.
Standardně se na jedné straně s produkty zobrazují 2-3 řádky produktů (v závislosti na zvolené šabloně). Pokud vám toto nastavení nevyhovuje, stanovte si sami počet produktů pomocí funkce Počet řádků produktů ...
První dojem je důležitý. Vyberte si sami, co zákazníci uvidí ...
Funkce Newsletter slouží k hromadnému rozesílání oznámení, zpráv a novinek mezi vaše zákazníky.
FineEshop stále roste a dosavadní nabídka 3 tarifů mu už začala být těsná. Proto s přibývajícími funkcemi přibyl i nový tarif Gold.
Díky mobilním šablonám mají naše eshopy přívlastek "optimalizováno pro mobily". To zajišťuje zákazníkům dokonalý komfort při nakupování na jakémkoliv mobilním zařízení.
Slevy, kupóny, poukázky... přesně na to zákazníci slyší. Nabídněte jim speciální slevu a budou se k vám rádi vracet. Jak slevové kupóny fungují?
Trápí vás nízká návštěvnost eshopu a uvažujete, že ho vložíte do rukou SEO odborníků? Ještě než se pro tuto investici rozhodnete, ujistěte se, že vy sami jste pro svůj web udělali maximum.
Jednou z možností, jak oživit aktivitu a přilákat nové fanoušky na Facebooku, je pořádání soutěží.
Nastavte si Facebook Like Box a také tlačítko Sdílet. Využije je každý, kdo propaguje svůj internetový obchod na Facebooku.
Od vytvoření prvního grafického manuálu uplynula už nějaká doba, a protože není nic staršího než včerejší noviny, tak jsem tu zas a mám pro vás 5 (zcela aktuálních) grafických tipů.
Založit eshop byla hračka, ale co teď dál? Pro všechny začátečníky, kteří v tom tak trochu plavou, tu máme 5 užitečných rad ...
Zálohová faktura se užívá jako předběžná výzva nebo upomínka k zaplacení – v našem případě je to výzva pro zákazníka k uhrazení objednávky. Přečtete si krátký manuál, jak postupovat, pokud zákazník zvolí platbu předem bankovním převodem
FineEshop nabízí propojení e-shopu s platebními bránami GoPay, PayU a PayPal. Tento článek vám ukáže, jak postupovat při aktivaci platební brány pro váš eshop.
Odkaz na Facebook a další sociální sítě lze vložit do patičky vašeho eshopu.
Pokud správně využijete potenciál Facebooku k propagaci vašeho eshopu, může se řada jeho uživatelů stát i vašimi zákazníky.
SEO neboli search engine optimization v překladu značí optimalizaci pro vyhledávače. Jde o způsob jakým upravit webové stránky tak, aby se zobrazovaly na vysokých příčkách ve vyhledávačích.
Meta tagy jsou zvláštní značky, které se zapisují do hlavičky stránky. FineEshop nabízí jednoduchou administraci, ve které snadno vložíte klíčová slova (Meta Keywords) a popis (Meta Description) přesně tam, kde mají být
Adrenalinové sporty sice frčí, ale bloudění v nepřehledné nabídce eshopu mezi ně nepatří. Nedovolte, aby se z nakupování stala noční můra a nabídněte svým zákazníkům jasné a přehledné informace.
Ptali jsme se zákazníků a zjišťovali, proč rádi nakupují přes internet a co jim při na online nakupování vadí, nebo je odrazuje od nákupu. Výsledky by vám měly pomoci v otázce, na co se jako prodejci zaměřit a jak zákazníkům zpříjemnit nákup.
Pokud hovoříme o obsahu webu, máme tím na mysli zejména texty a obrázky. Zde je několik typů, které vám pomohou vytvořit kvalitní webové stránky.
Děkujeme všem klientům, kteří se v minulém týdnu zúčastnili našeho průzkumu spokojenosti zákazníků. Výsledky nás mile překvapily. :-) Všechny vaše podněty jsme si vzali k srdci a už teď pracujeme na vylepšeních. Na jakých? Čtěte dál a dozvíte se více.
Nespornou výhodou nákupů přes internet je fakt, že zákazník nakupuje z pohodlí domova a zboží vidí přehledně roztříděné do kategorií. Dnes vám ukážeme, jak uspořádat kategorie, aby vyhledávání zboží bylo co nejpřehlednější.
Často se nás ptáte, jak v e-shopu nastavíte výběr velikostí, barev a dalších vlastností zboží. K tomuto nastavení slouží Atributy zboží. Následujících 5 bodů vás provede nastavením této funkce.
Založili jste si demo a chcete si svůj nový e-shop upravit podle vašich představ? Jak ale začít? Vím, že začátky mohou být těžké, proto jsem pro vás připravila 10 typů, jak na to. Uvidíte, že je to hračka.
Ke startu, připravit, pozor... Ještě než nastartujete svůj obchod, měli byste zkontrolovat, zda vaše podnikání splňuje všechny právní náležitosti ...