zákaznická linka: 235 350 350 info@fineeshop.cz

Prodej na Facebooku a správa karet

04 10 2017

Štítky: sociální sítě #eshopjednoduse

Firemní stránka na Facebooku nabízí různé možnosti prezentace vašeho podnikání pomocí šablon. Šablony jsou navrženy tak, aby odpovídali danému typu podnikání. Kromě standardní šablony je zde například šablona "Služby", "Restaurace a kavárny" nebo ta, která nás zajímá nejvíce, šablona "Nakupování" určená pro internetové obchody.

Šablona „Nakupování“ vám umožní přidat produkty přímo na facebookovou stránku. Kromě karty "Obchod" nabízí i další užitečné karty jako třeba „Hodnocení“

 

Správa karet

 

Karty jsou vlastně tlačítka, která vidíte na vaší stránce v levém menu.  Karty můžete spravovat v Nastavení, kde kliknete na Upravit stránku:

 

Facebook_nastavení

 

Po kliknutí na tlačítko „Upravit“ se vám zobrazí nabídka šablon. Vidíte zde všechny možné šablony, které Facebook nabízí. Jednotlivé šablony se liší kartami a rozmístěním tlačítek a měli by pomoci k tomu, aby vás lidé lépe našli, kontaktovali, nebo rovnou nakoupili ve vašem obchodě.

Pro internetový obchod vyberte šablonu „Nakupování":

 

Facebook výběr šablony

 

Dále klikněte na nově vytvořenou kartu „Obchod“ v levém menu vaší stránky:

 

Facebook karty

 

Facebook vás vyzve abyste si přečetli a souhlasili s Obchodními podmínkami. Dále si určíte, jakým způsobem dojde k nákupu. Možnosti máte dvě, my doporučujeme přesměrování do e-shopu. Druhá možnost je nakupování přes zprávy na Facebooku, kterou lze využít, pokud jste stále online a můžete na zprávu okamžitě zareagovat. 

 

Facebook nastavení obchodu

V posledním kroku vyberte měnu a pak už můžete přejít k samotným produktům.

 

Produkty na Facebooku

 

V prvním kroku budete vyzváni, abyste vyplnili stručný popis vašeho obchodu. A konečně se dostáváme k produktům a tvorbě vlastní nabídky zboží přímo na Facebooku. Produkt přidáte podobně jako v eshopu. Vložíte fotkynázevcenupopis a adresu pro přesměrování do eshopu:

 

Facebook přidání produktu 

Poznámka: Tlačítko „Produkt je v prodeji“ označuje zboží ve slevě. Po aktivaci tlačítka přibyde políčko „Prodejní cena“ kam zadáte cenu po slevě.

 

Na Facebook můžete umístit ukázku z vašeho sortimentu, nečastěji prodávané zboží nebo kousky, které jsou zrovna v akci. Možností je mnoho. Přidané produkty můžete sdílet na facebookové stránce a šířit tak vaši nabídku mezi své fanoušky.

Facebook přidání prvního produktu