První dojem je důležitý. Vyberte si sami, co zákazníci uvidí.
Máte zboží, které nechcete vystavovat na úvodní straně? Nebo naopak máte skvělou akční nabídku, kterou tam zobrazit chcete? Pak je tu pro vás nová funkce Editace domovské stránky, ve které si můžete u konkrétního zboží nastavit jeho zobrazení na úvodní straně. Slouží k tomu tlačítko Zobrazit na úvodní stránce, které najdete u každého zboží:
Tlačítkem Nový blok vytvoříte sekci zboží, kterou následně naplníte zbožím. Po vytvoření nového bloku se u každého zboží zobrazí možnost přidat zboží do nově vytvořené sekce (v tomto případě „Jarní kolekce“):
Tlačítko Nastavení bloků vás přesměruje do nastavení, kde můžete pomocí tlačítka Editovat upravovat jednotlivé sekce a měnit:
- Nadpis sekce – nadpis může, ale nemusí být zobrazený - pro jeho zobrazení zaklikněte níže políčko Zobrazovat nadpis
- Popis sekce – krátký popisek sekce – zobrazí se vedle nadpisu
- Počet zobrazených řádek… – stanovuje, v kolika řádcích se zboží zobrazí
- Zobrazit produkty jako slider – produkty se zobrazí v posuvném řádku
- Zobrazit sekci – stanoví, zda je sekce viditelné či skrytá – podobně fungují tlačítka:
- Automaticky naplnit sekci produkty – v sekci mohou být pouze produkty z určité vybrané kategorie – vybranou kategorii (nebo více kategorií) označte a volbu uložte.
- Podobně můžete stanovit také cenový rozsah zboží zobrazeného na úvodní straně.
V nastavení najdete také již přednastavené sekce:
- Náhodný výběr – zobrazí náhodné zboží
- Naše tipy – zobrazí zboží s příznakem Náš tip
- Novinky – zobrazí zboží s příznakem Novinka
- Zboží ve slevě – zobrazí zboží s příznakem Sleva
- Zboží v akci – zobrazí zboží s příznakem Akce
Nová funkce je k dispozici všem bez rozdílu tarifu.