Uživatelská práva v administraci e-shopu
Spravuje váš e-shop tým lidí? Nastavte konkrétním osobám konkrétní práva pomocí funkce Uživatelské účty.
Spravuje váš e-shop tým lidí? Nastavte konkrétním osobám konkrétní práva pomocí funkce Uživatelské účty.
Vrhněte se spolu s námi do nastavení e-shopu podle GDPR. Zde najdete jednoduchý návod, jak na to.
Obchodní podmínky podle GDPR vyžadují individuální úpravu z Vaší strany. Co zkontrolovat a na co si dát pozor?
Vytvořili jsme pro vás několik balíčků, které vám usnadní plnění povinností plynoucích z GDPR.
GDPR neboli Obecné nařízení o ochraně osobních údajů je nová legislativa EU, která se bude týkat všech firem, institucí a jednotlivců, kteří zpracovávají osobní data uživatelů.
Pro zkvalitnění a zefektivnění komunikce mezi vámi a naší zákaznickou linkou spouštíme novinku v podobě helpdesku v administraci eshopu
Inspirujte se příběhem paní Milady a využijte i vy funkci Expertní doprava, která usnadní život vám i vašim zákazníkům
Modul Velikosti zásilek umožňuje individuální nastavení sazby za dopravu. Jak na to, zjistíte v dnešním článku ...
Heuréka.cz letos organizuje již šestý ročník akce Den dopravy zdarma. Zapojte se také ...
Nově můžete zákazníky informovat o změně stavu objednávky pomocí SMS ...
Praktická funkce Obrázkové kategorie usnadní vašim zákazníkům orientaci v eshopu
Již nyní se některé e-shopy předhání a nabízí svým zákazníkům předvánoční slevy ve stylu Black Friday. Nezůstávejte pozadu...
PayPal je globální platební platforma, která umožňuje převody peněz mezi jednotlivými PayPal účty. Návod na aktivaci PayPal najdete zde...
Novinkou v eshopu je pop-up, neboli vyskakovací okno. Informujte zákazníky o všem, co je důležité vědět...
Párování produktů na Heureka.cz nemusí být věda. Využijte funkci "Kategorizace Heureka", která zajistí kompatibilitu v propojení produktů do kategorií Heureka
Nezapomínejte na informační oznámení. Vyhnete se pokutě. Neumístění informačního oznámení je hned druhým nejčastějším pochybením prodejců ...
Zjistěte, kdy a jak dochází k evidenci plateb, nebo jak stornovat EET platbu ...
Zítřejším dnem startuje povinnost elektronické evidence tržeb v maloobchodu. Jste EET ready?
Druhá vlna EET, která startuje 1. března 2017, přináší povinost elektronické evidence tržeb v maloobchodu. Tato povinnost se týká i internetových obchodů. Jaké platby je nutné evidovat?
Black Friday je svátkem pro všechny nakupující. Využijte tuto nákupní horečku ke zvýšení prodejů ve vašem eshopu.
Kdo bloguje, ten boduje. Alespoň z pohledu vyhledávačů, kteří právě takovou aktivitu dokáží ocenit.
TECH ONE je pokroková, flexibilní šablona pro váš eshop. Šablona se, jak název napovídá, nese ve stylu moderních technologií a nabízí celou řadu variabilních prvků a vylepšení
Různý materiál za různé ceny, nebo třeba příplatek za nadměrné velikosti oblečení - to vše vám umožní rozšířený modul Skladu s funkcí Varianty produktů s rozdílnou cenou ...
Jak vyřešit krizovou situaci a přitom si zachovat chladnou hlavu?
FineEshop stále roste a dosavadní nabídka 3 tarifů mu už začala být těsná. Proto s přibývajícími funkcemi přibyl i nový tarif Gold.
Díky mobilním šablonám mají naše eshopy přívlastek "optimalizováno pro mobily". To zajišťuje zákazníkům dokonalý komfort při nakupování na jakémkoliv mobilním zařízení.
Trápí vás nízká návštěvnost eshopu a uvažujete, že ho vložíte do rukou SEO odborníků? Ještě než se pro tuto investici rozhodnete, ujistěte se, že vy sami jste pro svůj web udělali maximum.
Jednou z možností, jak oživit aktivitu a přilákat nové fanoušky na Facebooku, je pořádání soutěží.
Od vytvoření prvního grafického manuálu uplynula už nějaká doba, a protože není nic staršího než včerejší noviny, tak jsem tu zas a mám pro vás 5 (zcela aktuálních) grafických tipů.
Pokud správně využijete potenciál Facebooku k propagaci vašeho eshopu, může se řada jeho uživatelů stát i vašimi zákazníky.
SEO neboli search engine optimization v překladu značí optimalizaci pro vyhledávače. Jde o způsob jakým upravit webové stránky tak, aby se zobrazovaly na vysokých příčkách ve vyhledávačích.
Ptali jsme se zákazníků a zjišťovali, proč rádi nakupují přes internet a co jim při na online nakupování vadí, nebo je odrazuje od nákupu. Výsledky by vám měly pomoci v otázce, na co se jako prodejci zaměřit a jak zákazníkům zpříjemnit nákup.
Děkujeme všem klientům, kteří se v minulém týdnu zúčastnili našeho průzkumu spokojenosti zákazníků. Výsledky nás mile překvapily. :-) Všechny vaše podněty jsme si vzali k srdci a už teď pracujeme na vylepšeních. Na jakých? Čtěte dál a dozvíte se více.