Heuréka.cz letos organizuje již šestý ročník akce Den dopravy zdarma. Zapojte se také ...
Nově můžete zákazníky informovat o změně stavu objednávky pomocí SMS ...
Již nyní se některé e-shopy předhání a nabízí svým zákazníkům předvánoční slevy ve stylu Black Friday. Nezůstávejte pozadu...
Párování produktů na Heureka.cz nemusí být věda. Využijte funkci "Kategorizace Heureka", která zajistí kompatibilitu v propojení produktů do kategorií Heureka
Časově omezené slevy na vybrané druhy zboží. To přesně se skrývá pod funkcí Akční nabídky. Funkci nastavíte velmi jednoduše...
Black Friday je svátkem pro všechny nakupující. Využijte tuto nákupní horečku ke zvýšení prodejů ve vašem eshopu.
Kdo bloguje, ten boduje. Alespoň z pohledu vyhledávačů, kteří právě takovou aktivitu dokáží ocenit.
Provozovatelé eshopů mají povinnost nejpozději od 1. května 2016 upravit obchodní podmínky podle nově platné novely zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Pokud jste tak ještě neučinili, aktualizujte si své obchodní podmínky ještě teď.
Jak vyřešit krizovou situaci a přitom si zachovat chladnou hlavu?
Funkce Newsletter slouží k hromadnému rozesílání oznámení, zpráv a novinek mezi vaše zákazníky.
FineEshop stále roste a dosavadní nabídka 3 tarifů mu už začala být těsná. Proto s přibývajícími funkcemi přibyl i nový tarif Gold.
Slevy, kupóny, poukázky... přesně na to zákazníci slyší. Nabídněte jim speciální slevu a budou se k vám rádi vracet. Jak slevové kupóny fungují?
Trápí vás nízká návštěvnost eshopu a uvažujete, že ho vložíte do rukou SEO odborníků? Ještě než se pro tuto investici rozhodnete, ujistěte se, že vy sami jste pro svůj web udělali maximum.
Jednou z možností, jak oživit aktivitu a přilákat nové fanoušky na Facebooku, je pořádání soutěží.
Zálohová faktura se užívá jako předběžná výzva nebo upomínka k zaplacení – v našem případě je to výzva pro zákazníka k uhrazení objednávky. Přečtete si krátký manuál, jak postupovat, pokud zákazník zvolí platbu předem bankovním převodem
Pokud správně využijete potenciál Facebooku k propagaci vašeho eshopu, může se řada jeho uživatelů stát i vašimi zákazníky.
Adrenalinové sporty sice frčí, ale bloudění v nepřehledné nabídce eshopu mezi ně nepatří. Nedovolte, aby se z nakupování stala noční můra a nabídněte svým zákazníkům jasné a přehledné informace.
Ptali jsme se zákazníků a zjišťovali, proč rádi nakupují přes internet a co jim při na online nakupování vadí, nebo je odrazuje od nákupu. Výsledky by vám měly pomoci v otázce, na co se jako prodejci zaměřit a jak zákazníkům zpříjemnit nákup.
Děkujeme všem klientům, kteří se v minulém týdnu zúčastnili našeho průzkumu spokojenosti zákazníků. Výsledky nás mile překvapily. :-) Všechny vaše podněty jsme si vzali k srdci a už teď pracujeme na vylepšeních. Na jakých? Čtěte dál a dozvíte se více.
Nespornou výhodou nákupů přes internet je fakt, že zákazník nakupuje z pohodlí domova a zboží vidí přehledně roztříděné do kategorií. Dnes vám ukážeme, jak uspořádat kategorie, aby vyhledávání zboží bylo co nejpřehlednější.