„Nákupní svátek“ Black Friday vychází letos na 24. listopadu. Přesně za měsíc se spustí nákupní horečka po vzoru USA, během které obchodníci nabízí slevy na celý sortiment v řádech desítek procent.
Tradice z USA
Tradice Black Friday začala v USA již v 60. letech. Čeští obchodníci pojali Black Friday trochu jinak než ve Spojených Státech, kde je tato tradice spojená s přesným datem. Black Friday vychází vždy na den po dni díkůvzdání, kdy kamenné obchody zahajují velký výprodej již o půlnoci. U nás je Black Friday mnohem víc spojený s internetovým prodejem - tudíž skvělá šance pro vás.
Jeden den nestačí
„Na zlevněné produkty lákají především internetové obchody a slevy nabízejí i celý týden dopředu“, uvádí server Aktualne.cz. Původně jednodenní akce, která začíná v pátek o půlnoci a platí do vyprodání skladových zásob, tím nabírá jiný rozměr. Obchodníkům jeden den nestačí. Black Friday se těší tak velkému zájmu, že mnozí prodejci začínají se slevami již o týden dříve a černý pátek je pak jakýmsi završením této výprodejové akce.
V ČR se mnohdy s Black Friday nepojí žádné konkrétní datum. Některé velké e-shopy využívají toto označení pro slevové akce během celého roku.
Již nyní se některé e-shopy předhání a nabízí svým zákazníkům předvánoční slevy ve stylu Black Friday. Nezůstávejte pozadu.
Chcete vědět, jak uspořádat akční nabídku, nebo jak postupovat při tvorbě slevových kódů? Přejděte na článek Black Friday se blíží, který nabízí přehled těchto užitečných funkcí.